neljapäev, 25. juuni 2015

Lõkkeplats

Esmaspäeval oli mul vaba päev, see tähendab siis seda, et kahe väikese lapse asemel oli mul kodus üks, sest Mariette oli vanaema juures hoiul üheks päevaks. Raiani pikk uni kestab kuskil 3 tundi ja ma ei teadnud mida selle vaba ajaga peale hakata. Lõpetamata ja alustamata projekte on küllaga ja siis olin veidi nagu peata kana, et ei tea kuhu joosta ja mida teha. Lõpuks otsustasin lõkkeplatsi kasuks. See oli ka algselt üks neist enne-sünnitust-projektidest, aga lõpuks nii kaugele ei jõudnudki. Või no alustatud oli küll, kaevatud oli ringikujuline umbes labidasügavune renn ja nii kuu aega tagasi tassisin sinna põhja killustiku ka ära. Igatahes avastasin, et töö läheb jube aeglaselt, lõpuks kui olin müürisegu kotid keldri otsa saanud, väikse portsu tellised sinna juurde, veevooliku ülesse tassinud ja segu ka lõpuks valmis saanud oli juba peaaegu tunnike möödas. Natuke jõudsin siiski alustada ka. 
Korraliku etapilise postituse teen siis, kui lõkkeplats päris valmis saab, seni üks pilt preilist, kes emme tehtud töö üle vaatab.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar