esmaspäev, 2. mai 2016

Lastetuba: siseviimistlus

Kui magamistoas sai tapeet ja värv pooleks, see tähendab kahte seina üks ja ülejäänud kahte teine, siis lastetuppa teadsin ma juba magamistuba tapeetides, et tapeedime ainult ühe seina. Peamiselt seetõttu, et värvimine oli kordades lihtsam töö kui tapeetimine ja nii jäi nurkade tapeetimine ära.
Ma pean tõdema, et algselt olid mul lastetoa jaoks mõttes hoopis teised värvid, aga mingi hetk hakkas mulle tunduma, et ma teen hoopis sellist tuba nagu mulle meeldiks, mitte nagu lapsed tahaks. Päris ainult laste arvamusega muidugi läbi ei saa, sest Mariette tahab nüüd kõike roosaks teha ja Raian ei ütle veel midagi.
Ma teadsin, et tuba peab tulema võimalikult sooneutraalne niiet sellised lahendused, kus pool tuba on sinine ja pool roosa jäid välja. Niiet otsustasin beežikate-kollakate toonide kasuks. Et tulemus väga igav ja üksluine ei jääks, siis tapeet sai veidi lõbusam ja lastepärasem, niiet toas veidi värvi ikka ka oleks.

Samuti ei tahtnud me vaipa erinevate multikategelaste vms, sest mulle tundub, et neist kasvatakse nii kiiresti välja, pealegi mis täna on lemmik on homme unustatud. Mis vaipa puutub, siis otsisime tükk aega taga kohta, kust tellima ei peaks, vaid kohe vaiba kätte saaks. Lõpuks leidsime sellise koha nagu Vaibaparadiis. Vaip sai valitud kõige odavamate seast ja selline, kust iga pisemgi plekk ehk kohe välja ei paista.
Mööbel on lastetoas veel poolik - kuna seinu me roosaks ei värvinud, siis lubasime Mariettele, et teeme ta voodi roosaks. Ajutise lahendusena on Raiani voodiks reisivoodi (siiani on ta meil kaisus maganud, niiet kuidas ta üldse oma voodis magama hakkab ja millal talle natuke suurema lapse voodi saab näitab aeg). Lisaks on puudu kummut laste riietele, sest praegu elutoas laste riiete jaoks olev kummut peaks meie magamistuppa tulema. Ning veel igast nipet-näpet.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar